Pages

2007年2月2日 星期五

同家人慶祝生日

今個月是我細佬同老豆的生日,通常我地一家人都會同佢地一次個做生日

唔洗分2次咁煩嘛!!所以今日就同左佢地去酒樓食飯啦!!
食完飯後回到娘家又有另一個重要任務,就係食蛋糕了!
個蛋糕靚唔靚呢??成個盆菜咁~~
個蛋糕都有2磅嫁!但唔洗10分鐘就比我老公所稱的
"老鼠之家" (即我娘家)
食左2/3了! 勁呢?! 



Lunch時見到之前一路斷貨的扭蛋 "NDS筆筆" ,於是就買左比我老公!!
當我同佢講有驚喜比佢時,佢就估我買左新衫!
之後我話唔係,個樣野你見到會好開心!
佢就估我比NDS筆佢...(我心諗乜就比你估到,都唔好玩的!)
由其是我想在情人節前比D驚喜佢,佢都估到....唉!!都唔知係唔係嫁!
但我唔同各位講住!因仲未confirm到,到時OK左再同大家講啦!

 

5 則留言:

  1. 唔係佢估到,係你哋心有靈犀一點通

    回覆刪除
  2. i totally agree w/jackie la

    回覆刪除
  3. 小生命的來臨2007年2月3日 中午12:06

    支筆好得意呀

    回覆刪除
  4. sorry~睇錯野添...hehe

    回覆刪除
  5. wa~~你就好啦, 抽到呢支,我就抽唔到喇...........

    回覆刪除