Pages

2007年2月10日 星期六

緣聚重慶

星期五同一班以前海關做野的朋友食飯, 地點係近來大熱的重慶大廈,
幾個月前已經試個一次, 並冇特別驚喜, 今次重臨諗住試吓第二間會唔會好d啦!
點知個friend又係book反之前食過個間, 又見反之前個好玩野的啊"差", 失望!
不過算啦, 反正老婆都未試過, 當同佢試多次囉! 
但係重慶樓下都幾恐怖, 基本上d啊差一見到你已經知道你係嚟食野,
跟住就好似買樓咁成班sales圍住你,  唔同的地方係d sales變咗做啊差,
我即時拉住我老婆彈開, 走避不及的朋友就係咁俾d啊差圍住咗, 動彈不得,
好在現在係冬天, 如果係夏天的話, 一定會俾佢地強勁的體味焗暈,
本來都想影d相係個blog介紹吓, 不過大部份食物都差唔多樣咁,
都係一pat pat, 唔同的只有colour, 有d深色, 有d淺色D, 有d紅色咁啦!
賣相絕對唔吸引, 唔好介紹啦! 味道都係一般, 跟我老斗帶我食過最好食的
"啊Lee 咖哩"還差很遠! 我覺得連元朗的咖哩蟹飽都好食過重慶過D! 當然都比
唔上CITYSUPER FOODCOURT 的咖哩啦, 雖不正宗但好味, 滿足了
都唔明點解咁多人去重慶食! 不過真係幾平!

沒有留言:

張貼留言