Pages

2007年2月5日 星期一

婚禮全面睇-完結篇(好多相嫁)




 







終於去到最後亦都係最重要的環節啦!  去到酒樓之後我見仲有d時間, 咪叫
tony去附近公園影多幾張相, 就在此時 新娘房發生了一段小插曲, 話說間新娘房都好細吓,
啊媽到達後更係第一時間就沖咗入去, 啊婆又入去換衫, 點知連啊姨都入埋去, 仲係到話間
房細又叫伴娘做這些, 那些同... 攪到伴娘都冇哂mood(在此真的要跟伴講聲sorry)
講番我同我老婆就去咗公園影相啦! 唔知係唔係之前影咗一兩次, 自自然然地已經自己
係到擺咁post, 如果各位未影結婚相的話, 我都建議之前影多次熟習一下, d post 應該會
自然一點!








影完相之後我老婆又去化妝換衫囉! 咁我呢? 連我自己都唔記得咗啦! 應該係到吹吹水咁啦!
之後就係不斷係咁影啊影, 影啊影, 不知不覺已經到7點幾!






















此時應該係每對新人最苦惱的時候就係按排坐位啦! 話雖之前已經set好位,
但係有d人唔嚟的話又要再按排啦! 但係當時又要影相喎, 所以只可以一邊影一邊想,
好彩最後都按排得d坐位都算ok!
跟住就到進場時刻啦! 我地就坐係一邊靜靜地聽住司儀講野啦! 跟住就睇我精心砲制的video啦!
係這個時候, 隔離有對情侶讚好靚啊! (我估佢地應該係嚟試菜)
播完video就到我地進場啦!  當我地慢慢步入場地, 當然好多人歡呼拍掌啦, 另外仲有射燈照住
我地出場, 不過箋射燈好鬼勁, 仲要好鬼閃喎, 仲勁過超人d死光! 差d射死咗我!







之後都好順理咁敬酒, 抽獎, 送客咁啦!




最感動就係去咗上海的表妹都趕回來飲我這餐,雖然佢到個時已經11點,不過我都
覺得好開心!
就係咁一個完美的婚禮完成啦!



4 則留言:

  1. 我地成班人都等梗睇相架...幾時約返班兄弟姊妹出黎聚聚呀

    回覆刪除
  2. 嘩~~ 好靚呀!!! 你老婆好多套衫喎~~~~ 攪到我都好羨慕呀!!!!

    回覆刪除
  3. 琪~你同我件婚紗好似呀~

    回覆刪除
  4. 你係邊度擺酒架??個場好靚WO....
    [版主回覆12/11/2009 23:15:00]我個奧海城既皇庭擺酒架

    回覆刪除