Pages

2007年2月24日 星期六

又抽新股

繼昨天老婆抽完新股賺咗千多元之後, 佢啊媽又叫佢抽隻木材股,
老婆緊係興致勃勃咁話要抽啦! 我問隻羊咩妳今次又知唔知號碼啊?
叫咩名啊?? 老婆照舊都係唔知! 仲叫我做佢的投資顧問, 問我值唔值得抽喎!
我當然話唔抽啦! 以家個市 d pe 高到你唔信, 過時d股票佬十幾倍都話高, 以家
幾十倍又唔見佢地話高喎! 搵鬼笨架!
但最後睇嚟佢都會抽架啦! 跟住佢仲叫我抽埋一份, 我話冇錢啊,
跟住佢話no problem 我借錢你抽啦, 幾豪啊! 好似100%賺硬咁

相信股市嚟大跌之時已不遠矣

另外今日老婆去咗春茗, 我又係無所事事咁!
好在今日星期六, 有啊蘇睇! 今集都係行吓街買吓野咁又一集, 都搵笨架,
但係我又鍾意俾佢搵笨, 今集有d野都幾攪笑, 講俾大家聽吓啦!
首先有一part啊蘇無啦啦開抬~決戰四方城, 心諗講咩呢?
見佢一路打啊打, 都冇講咩喎! 打完之後先知原來係想講
麻雀紙
有咩特別呢? 冇講, 佢只係特別提到個價錢~特別貴
500張一疊, $900
跟住佢介紹護膚品, 佢又係提到價錢, 不過今次佢話好平民價錢啫!
跟住佢買咗兩支得10ml 咁多多的eye cream 價值$1100
佢d平民價都真係............
跟住去到罝地食好野, 又話好平啫! 聽到這句隔黎個主持都冇咗反應
見佢食個意粉, 兩啖就食完個d都成2百幾都話平喎! 跟住飲杯野又$120
有錢人d價值觀真係唔同d, 唔知幾時到我話$200一啖意粉都可以話平呢?

p.s. 老婆拓我問一條無聊常識題 -    指南針指邊個方向呢??


2 則留言:

  1. 到你話$200一啖意粉算平的時候,記得請我哋去食呀! 正常的指南針平放時係指北&南面,其實係常識題or I Q題?

    回覆刪除
  2. 高脂物體&靚靚小老婆 今日係年初七,人日,人人生日~我祝妳同高脂物體:[生.日.快.樂]~

    回覆刪除