Pages

2007年2月17日 星期六

回望狗年 ~ 豬年展望

係年三十晚, 回望吓自己的過去同展望吓將來先


回望狗年
建康: TOUCH WOOD地都冇咩大病, 仲做咗咁大個仔第一次身體檢查, 個REPORT
            都冇咩問題, 最開心係見到個"清"字, 至於咩清就唔講啦! 我老婆個REPORT
           都有個字架! 咩字都係唔講得, 大家估吓啦



爰情: 今年終於結婚啦! 大過仔啦! 照顧老婆啦! 狗年最滿意的一環!
工作:  死敵仍然未死, 總監仍然好癈, 所有事情都跟劇本發展, 朝9晚6 ~好悶!
            係時侯.........
財運: 今年股事好到你唔信, 不過我竟然係這個大時代只係買個幾次新股贏咗
            幾千大元, 就係咁大把啦, 失敗!  不過買波有D收獲, 用$10WIN咗$7000
            反嚟, 今次都算代表作啦! 

豬年展望    
建康: 同上年一樣都得啦! 最緊要繼續"清"


愛情: 唔好同上年一樣啦! 我唔會比我自己有第二次架! 老婆信我吧!
工作: 短期目標 ~  死敵快D死, 總監快D醒! 唔好咁悶啦!
           都係時候睇吓"JOB MARKET"
           長期目標 ~ 做咩啊~~ 唔駛做啦! D 師奶日日按10個數字都已經有幾萬至
            幾十萬收入啦! 可憐的我, 都係按個10個數字啫仲要加埋26個英文字母都係
           得萬"嶺"蚊收入,  仲要反足9個鐘喎! 你話啊! 做嚟做咩啊! 加入帥奶兵團吧啦!
 財運: 六合彩頭獎是我的永遠目標! 神 ~ 請您祝福我吧! 您上次係輕鐵咁大整古, 
            係時候報恩啦
              



DOUBLE QUALITY BABY: 未係時候出世, 為迎合老鼠之家, 決定鼠年先出世


                                                       金豬要等啊PATRICK制做啦! PATRICK加油啊!

祝大家豬年事事如意, 開開心心, 建建康康啦               

4 則留言:

  1. 祝你豬年行運由頭行到落腳趾尾!事事順利!健健康康!發過豬頭! 祝你老婆仔時時都keep住咁開心!心想事成!青春常駐!大吉大利! 並祝你哋日日都咁SWEET,早日找到合適的Dream house! 我咁好口,你哋要識做呢!恭喜發財,大利是逗來!

    回覆刪除
  2. 祝萭事如意!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 你要認識 神、就得平安,福氣也必臨到你。 ( 約 伯 記 22:21 ) http://hk.myblog.yahoo.com/Spindrift-HK

    回覆刪除
  4. A&A: Happy Lunar New Year! 承你貴言, 我&eliza會努力! 快d生鼠BB...

    回覆刪除