Pages

2007年2月18日 星期日

好多....好多豬啊

恭喜發財
首先祝各位 :

圓玉潤,


光寶氣,

籠入水,

玉滿堂,

肥家富,

笑顏開,

壯人健,

如此類,

事順利.....




辣椒仔,  我終於搵到隻超可愛豬俾妳啦
 雖然唔係實物,

收住先啦!




karen都有架, 送隻愛心眼仔豬俾妳啦!





當然唔小得龍爺啦! 送你一隻warning豬, 注意後面patpat位置
有warning 標置架




唔鍾意的話, 仲有好多, 隨便選




 

6 則留言:

  1. 多謝你哋的一返心意,你選擇送比我的豬豬果然超可愛。你係唔係比咗Redbull佢飲所以有一對翼 。 送比龍爺嘅個隻豬豬,好.... ,我諗佢都好鍾意。

    回覆刪除
  2. Thank you!!!!  i also think 龍爺 must like that ....especailly for the sign

    回覆刪除
  3. 新年快樂!!Happy New Year!!  新年快樂!!Happy New Year!! 

    回覆刪除
  4.   祝你: 豬年 萬事如意! 笑口常開! 身體健康!

    回覆刪除
  5. 我唔鍾意豬  ! 我要女朋友 , 有沒有介紹  ?

    回覆刪除