Pages

2007年2月25日 星期日

公司春茗大日子


昨日是我(小老婆)公司春茗的大日子,而我地寫字樓的人今年都要5:00pm倒
到達酒樓幫手setup d野!!
之後去到酒樓等等等.....到成9:00pm倒先開始有得食
當然,大家食之餘當然最關心就係抽獎啦!!(係個個員工都有份的,除了最近入職個D)
今年的禮物係係上年咁好!!而我有個同事抽到一盒朱古力,另一個抽到LV的化妝袋仔,
而我...唉!!大家睇睇就知 :


 (for men)
食完飯都差不多11:00pm,又你時候歸家了!
到今日啦,我地一早去左荃灣睇機械人展!
點知行唔到半個鍾就行完(都無乜野睇!)
好在D票你免費,如果要比$買票就真係勁唔低!
no coment所以俾d相大家睇算啦




   
之後再去沙田行IKEA買野, 因為屋企個衣櫃成個亂葬崗咁,
所以就去買咗d架嚟放入衣櫃 ,希望可以整理d啦!

2 則留言:

  1. 你地兩夫婦真係好鬼恩愛~羨煞旁人~

    回覆刪除
  2. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年2月27日 晚上10:00

    你個小毛虫,現在都好恩愛啦,唔駛羨慕wo。 好甜蜜的一對,但個展你講得岩,好彩唔駛錢,真係唔底,但影左幾張相,扮得好似wo 買左個架岩唔岩駛先,整理好就好了。

    回覆刪除