Pages

2007年2月4日 星期日

整理左個模型櫃啦!!

今朝一早起身同老公,奶奶飲茶,之後奶奶要跟住我去跑台山剪頭髮,而我就去做負離子.

去到已經12:00啦!!我就做到4點幾先走(奶奶就2點幾已經走左)

之後我又去左sogo睇Bra同underwear,最後我都係無買到bra
(好在忍到手!)

只是在CK買左2條under($60/條...唔好話比人知呀)


回到家我又好努力咁整理我D模型!雖然都係有D亂!

我有空見到D專放模型的盒再買來放我D靚靚模型啦~~














8 則留言:

  1. 嘩!好多野食呀!!!!!是否用來望梅止渴?????

    回覆刪除
  2. 嘩!好型呀!你果然係俱樂部會長,儲糧 。

    回覆刪除
  3. 好靚啊, 你是一件一件的儲起來嗎??

    回覆刪除
  4. 嘩  d模型好得意、好靚呀!

    回覆刪除
  5. 好靚呀, 我有個朋友都好like儲呢d小食物,  不過個櫃冇門好易封塵要成日抹架~

    回覆刪除
  6. 似乎你買野真係有一手呀!

    回覆刪除
  7. 我都好鍾意呢0的模型呀

    回覆刪除