Pages

2007年2月8日 星期四

暫時會由高脂物體主持本節目

昨日終於收到攝影師哥哥的通知有相攞啦~~

於是我,我老公放左工之後就同攝影師哥哥食飯,
因攝影師哥哥話用菲林機影個d相MAYBE出左問題
晒左出來無咁SHARP,於是,佢又重新執過,再晒多次!
而數碼相個d就無晒到只是比了隻cd我地自己晒...


當我回到家時,就立即開左部電腦,
努力咁數每張相要晒幾多張,每張要晒反比幾多個人...
(我想我都要努力多幾日先攪得晒!HELP~~~)
而且計過晒完TOTAL起碼要成二千幾
(好貴呀!!)
(原來結婚真係洗好多$嫁,早知咁我唔結住啦!)
所以數碼相個d我地只是晒反部分出來比各位朋友睇!
而其他個d我會UPLOAD返到時再POST條LINK各位睇呀!

而各位朋友,應該在2月中至3月會收到我地通知收相嫁啦!
敬請留意!!  (所以暫時會由高脂物體主持)

1 則留言:

  1. 恭喜高脂物體做主持,我哋好心急睇相呀!我同龍爺等你call ! 比我綱站你參考,一星期沖晒嗰種晒相幾平,在天然取相好方便架! http://www.skyalbum.com.hk/

    回覆刪除