Pages

2007年2月11日 星期日

還我 5 蚊!!!


















我本身並不喜歡買旗, 原因是大約一年前, 買了一支
元朗大會堂管理委員會的旗,
心感搵笨, 元朗大會堂唔係政府既咩? 點解仲要捐錢俾佢? 管理委員會同管理處有咩分別啊?
咁我係唔係即係捐錢俾元朗大會堂個管理員啊?? 嘩!  超搵笨啊
就係咁我患了買旗恐懼症, 見到買旗的人都走開d!
不過如果走唔開我都唔會say no既, 就係咁昨天買了支旗, 一望之下,
oh 又係元朗大會堂, 搵我一次笨都唔夠, 仲要搵多我一次笨, 我個5蚊啊
快d還我5蚊啊
我發誓以後唔鬼買旗, 兔得再俾人搵笨! 每年損d錢去公益金/無國界醫生好過!




9 則留言:

  1. 做善事~買旗本身係一件好事,只係有些機構我們不熟識,下次睇清楚先買啦。不過你遇到的元朗大會堂管理委員會就真係幾....特別,唔通政府無交管理費給佢哋

    回覆刪除
  2. i think u should ask them what's it ??????

    回覆刪除
  3. 大會堂委會.....??? 好離奇呀!!

    回覆刪除
  4. 好彩我從來都唔買旗......

    回覆刪除
  5. 我都買左5元...

    回覆刪除
  6. 呢個《元朗大會堂》其實唔同政府果個架, 係一間小型非牟利機構,就好似d乜乜街坊會咁 只係佢實在太細,個名又太怪,先引起大家誤會咋

    回覆刪除
  7. 高脂物體Family2007年2月15日 晚上9:06

    原來係咁既,
    不過我都係未聽過這間大會堂做過什麼活動
    再講, 捐錢俾街坊福利會都係有d怪

    回覆刪除
  8. 哇! 好巧啊!! 原來你係jackie仔個friend! 元朗大會堂管理處,好好笑~~ 宜家到處有賣旗,小心俾人呃啊~~

    回覆刪除
  9. 嘩! 咁巧啊! 邊位啊! sorry

    回覆刪除