Pages

2007年2月15日 星期四

2007情人節回憶


結婚後話咁快就情人節啦! 結咗婚後好多人都話情人節唔駛做咁足啦!
我老實咁講, 更係唔得, 就算過到自己個關, 都過唔到老婆個關, 死咁,
仲要死得好慘

係咁的情況下, 首先最基本要做既, 一定係大會指定的花啦!
預早兩星期去到花店, sales 就問: 送花啊!
高脂物體: 係啊
sales: 大中細, 要邊隻啊?
高脂物體: (好豪咁講) 咁係要大啦! 唔駛諗啦!
sales: 咁要咩花啊??
高脂物體: 大會指定咗鬱金香啊(要淺粉色), 襯花要加d紅豆喎
sales: no problem
就係咁好安心咁離開咗花店啦! 點知............



見到d花後發覺, 又係貨不對版, d四仔都包跟封面啦, 點解d花永遠都唔跟架
又話最大既? 普通size之喎! 買細既咪超迷你
紅豆呢? 點解又唔見咗架? 淺粉紅色喎, 一d都唔淺啦! 又俾人搵笨啦!
不過d花都叫ok靚, 算啦! 難得心情靚靚
下年都係請日假親自去買算啦!
另一個例排動作, 就更係情人節晚餐啦! 不過今年比較賴, 遲咗小小搵地方食飯,
其實都唔係好遲, 都係大約兩星期前啦!
老婆係忍無可忍之下, 四圍搵地方食晚餐, 不過我都有出力架, 我襯親自去定位架!
老婆都知我冇咩錢, 所以都搵d平小小的地方, 真係要對老婆好d先得!
最後選咗別府, 都ok架!


先嚟一個巨峰提子特飲 - 真係幾好飲, 粒提子絕不巨, 亦冇奇峰, 都唔知點解叫巨峰提子?
但一食之下, 絕不簡單! 原來冇核架, 又夠甜, good ar!
 


跟住菜單有一個叫超大帶子沙津, 初時以為又係唔跟封面搵笨之作, 點知比我想像還大
真係超大! 不過一般甜only, 元氣好食d




再嚟一個和牛燒, 難以置信啊! 竟然同買廣告張poster的和牛一樣架!
味道唔駛多講啦! 望到都知好食啊!

仲有好多野食架, 不詳譚了!
過往咁多年的情人節餐都係物非所值的, 今年是唯一例外的!希望下年都搵
到d咁平又咁正的情人節套餐啦!
跟住就同老婆番屋企玩插花啦! 睇吓, 幾靚

 
情人節番外篇
事件一:  話說老婆之前咪話要比d驚喜我既, 不過都唔知點解成日都要話比
我聽先, 一d驚喜都冇, 唉........ 就是這個朱古力了, 多謝老婆!





事件2: 我地每年都會係情人節影張貼紙相留念, 今年更係都要影張啦!
入到去貼紙舖, 有一個貌似中年但又扮得好似好young咁的頂級豬排店員手持一個
圓筒形物件, 係到大叫"店內所有機已經壞哂, 有外星人侵襲, 快d逃離現場"
我同老婆都係到心諗, 9成9比人飛咗, 又或者未曾戀過.........short q 咗!
我絕定唔會可憐她, 只會同佢講句:應該啦俾人飛, 冇人要妳架, 算吧啦, 快d入青山啦"
之後同老婆去咗第二間影囉!
 




事件3:
之前老婆整咗d愛心早餐比我帶反工食, 我個好妹妹見到之後善慕到死喎, 咪同佢男朋友
講囉! 男朋友終於都係情人節當天整了份愛心早餐給她, 佢整咗兩份三明治, 一份比
女朋友, 另一份唔係比佢自己喎, 竟然.......... 竟然 ... 係比我架! 超恐怖啊! 係情人
節當天啊妹個男朋友整愛心三文治過我食啊
 事上最恐怖的情人節事件就係咁發生


啦! 每年的情人節我必定會想起這份三文治, 每年都要嘔一次! 好慘!
好在啊妹死都唔肯帶番公司俾我食啫! 如果唔係我應該係一路食一路嘔


寫到這裡我又想嘔啦

3 則留言:

  1. 你都唔係第一次有男性朋友對你好啦,淨係龍爺都抽你唔少水啦! 放心啦你哋咁SWEET,無人拆得散你哋 !Sweet Forever!

    回覆刪除
  2. 有花又有朱古力...簡直sweet到爆啦

    回覆刪除
  3. 你呢個老公真識做!仲話出年仲有添喎,真係羡慕屎人囉!一向我都覺得我老公好唔錯,但見到你氜一眾新婚老公就即刻無法相題並論!  每年都影一張貼紙相都幾有紀念價值喎?唉,我老公啋我都儍,佢無咩情趣! 你個妹個男朋友勁攪笑 咁份三文治係咪好warm遮?

    回覆刪除