Pages

2007年2月9日 星期五

上網見到正野!同各位分享~

今日睇雜誌見到有d優惠,於是上網(www.foodbyweb.com.hk)
八下啦!真係做會員有朱古力送仲要係免費送到去你
指定的地址添!!

於是,我就決定送去比我老公,點知我老公一聽到就話唔鍾意!
唉!!攪到我好唔開心....不過我已經上網寫左佢公司個地址啦!無得改呢,哈哈....


www.foodbyweb.com.hk
現在便立即透過好吃網把朱古力寄給對方,並那日作好準備吧!由現在起至15/02/07,你可:
(1) 透過好吃網把朱古力寄給至愛 (費用全免,名額有限,送完即止!!!)
(2) 參閱各餐廳的情人節餐單及作網上訂位;
(3) 享有其他 好吃網定期優惠




沒有留言:

張貼留言