Pages

2007年2月3日 星期六

洗牙事件簿

今日我約左我brother,我老公一共3個人去元朗洗牙!(每個人$280)
而我老公是第1個入去,之後就到我,最後我brother
大約每個人洗左半個鍾倒就出來了!
因我老公D牙唔齊,我見佢出來時便問我老公 : "D牙係唔係乾淨左好多呢?比我睇睇!"
之後我老公比我睇下D牙,仲話 : "好辛苦呀!我個口已經好細嫁啦!個牙醫仲同我講先生...
你個口可唔可以大D呀!而我老公就心想個口已經好大嫁啦!
好在今日唔係去食牛扒,如果唔係一定無mood"

我就笑住話 :
"E~~d牙乾淨晒!d千年牙積已經無晒啦喎!"
其後,我地去打左陣機之後再去食煲仔粥同去B仔涼粉到食甜品!(等我老公肥多D,無人要!呵呵呵!!

P.S. 話說我老公知我公司D同事好鍾意食野,於是佢就叫我公司做"肥人俱樂部"
之後我公司D人叫佢做會長,而我家的人亦同樣like食野,所以比佢叫做"老鼠之家"
所以佢有2個會嫁 1) 肥人俱樂部會長   2)老鼠之家成員之一


2 則留言:

  1.  肥人俱樂部會長之位非常適合他 ,同時希望我永遠沒有資格成為一份子

    回覆刪除
  2. 洗牙時真係想死....

    回覆刪除