Pages

2007年2月23日 星期五

悶....好悶

好悶... 因為新年之後我仲係放咁假,
因為公司規定2月要清哂d annual
因為我仲有好多annual未放
咁多因為之下, 得出一個字...........悶
加加埋埋真係放足半個月, 新年個時都好d, 可以拜年, 就算冇野
做都可以同老婆行街街, so happy

不過新年過後, 得番自己一條友孤苦伶仃咁過, 第一日都好d
因為之前好小機會獨擺電腦, 所以昨日就狂打機~~狂上網, 非常enjoy,
話咁快又一天!
之不過昨天有d過火, 今日對電腦失去興趣, 忽然間唔知做咩好,
就係咁呆咗十幾分鐘, 跟住電話嚮起, 原來係老婆, 不過佢唔係關心我
係關心佢隻新上市股票, 好啦! 反正冇咩做, 幫吓妳啦! 咩no啊?
隔咗5分鐘, 冇回音(我地用sms通訊的), 隻羊咩 9成9連股票號碼都唔知啦
我肯定佢只係知道隻股係咩果汁, 連全名都唔知! 我肯定
自己check到號碼之後, 望望股價, 嘩! 不得了, 升到成支火箭咁, 仲要係只
有買盤, 冇咩賣盤, 每更新一次個股價就升幾個價位! 攪到我心思思都想入d貨,
最後都係冇買, 好驚! 望得一隻就緊係買埋其他啦! 就係咁望吓望吓, 又一個
上午囉! 怪得之咁多師奶炒股啦! 又好搵, 又易消磨時間! 唉! 越嚟越覺得自
已唔應該打工!

仲有4日, 點過啊

(高脂物體小老婆回應 : 雖然我唔知隻股係乜野名,但我又賺左千幾元呀!Yeah~~)

5 則留言:

  1. 你估要過退休生活咁易咩,比個機會你試下呀!

    回覆刪除
  2. 你都只係4日,我有排重有排呀!!!!!!!!

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年2月23日 下午5:11

    嘩, 妳地24小時睇住個blog架! 回應得咁快既?  

    回覆刪除
  4. 我想放長假........ 1 886 中國匯源果汁集團有限公司

    回覆刪除
  5. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年2月24日 凌晨4:11

    上網,打機,訓覺。

    回覆刪除