Pages

2007年2月12日 星期一

高脂物體的幸福情人節驚喜 - 甜啊


今年係我地結婚後第一個情人節, 我老婆話要俾d驚喜我喎!

聰明的我更係估到我老婆俾咩驚喜我啦! (其本上每次我都估到老婆送咩俾我)
今次當然都不例外啦! 就係上蛋糕班啦!
就係星期日我同老婆興致勃勃咁去學整蛋糕囉!
上到去叫到個後生女仔好開心咁問我地係唔係嚟整蛋糕? 初初以為個miss咁後生添,
問吓問吓先知原來佢都係學整蛋糕既! 我地個班其實都係得我地兩pair人
加一個女仔學, 一開始更係要變身為一個好pro的look先啦! 你睇我, 幾pro


不過唔知點解我個頭變咗做爆炸頭老婆又係妳做的好事
其實好多野個miss已經預先整定, 我地負責做的野, 只係攪....同攪...
分別攪了一盆cream, 一盆cheese再攪了一盆朱古力, 跟住就撈啊撈啊撈,
就係咁撈咗個蛋糕出嚟啦!  miss: 我d 好pro的技術仲未駛出嚟喎!咁就完啦 !
大家聽落好似好簡單, 其實做落都係咁簡單! 神奇過變魔術喎! 簡單過批萍果啊!
easy job啊!

 
這個就係初完成的朱古力凍餅啦! 表面真係唔多靚, 因為個miss 吹我地, 如果
唔係一定做得更好, 更滑啊!
跟住就同個蛋糕裝飾吓啦!
 


係唔係好唔同呢? 這個步驟原全冇專人指點, 自己diy架! 靚唔靚呢?
再嚟個幸運合照先!

 
這個就係我地精心砲制的doube quality cake啦!
最後我老婆就好開心帶住個bb走啦!



反到屋企更係第一時間試食啦! 連啊媽都食咗小小! 佢話d蛋糕甜啊!
更係啦! 我地兩個幸福夫婦整咩都甜架啦! 話唔定我地整苦茶都係甜架!
係到祝大家情人節快樂
有情人既甜甜蜜蜜, 就好似我地咁
冇情人既都要開開心心! 快樂地過每一天 , 唔.....就咁話啦!
OvenReady 蛋糕教室 (我地整蛋糕的地方)
網址:
www.ovenready.biz


16 則留言:

  1. so sweet 但你個頭就..................

    回覆刪除
  2. 你地好sweet 呀!~請問你地係邊到整架~~我都有d興趣喎~~

    回覆刪除
  3. sweet 到每各角落都好甜呀!!! 睇黎我都要比心機先....好等其他人都羨慕下

    回覆刪除
  4. 高脂物體Family2007年2月13日 下午4:23

    我地去左OvenReady 蛋糕教室 整蛋糕嫁,有興趣可睇睇(在荃灣) 網址: www.ovenready.biz

    回覆刪除
  5. 祝你兩公婆情人節恩恩 , 愛愛 , 甜甜 , 蜜蜜.. sssssweet

    回覆刪除
  6. 祝你地: 甜甜 ~~ 蜜蜜 ~~~ 開開心心 ~~    ★   過路人送上   ★

    回覆刪除
  7. 你哋洗唔洗咁Sweet呀 ,羨慕死人啦! 你講得整蛋糕咁easy,下次一於整比我哋食啦,等我都Sweet吓麻。 祝你哋情人節快樂!甜甜蜜蜜!

    回覆刪除
  8.  情人節快樂~!!!

    回覆刪除
  9. 祝情人節快樂 和 新年快樂... Hans - FreeL@nd

    回覆刪除
  10. 祝你情人節快樂 !

    回覆刪除
  11. 高脂物體Family2007年2月15日 晚上9:07

    好多回應 大家係唔係過了一個開心的情人節呢??

    回覆刪除