Pages

2007年3月2日 星期五

熊bear bear




隻熊bear bear係唔係好大呢?
唔講唔知, 佢晚晚都同我地訓架, 唔信呢?
就係佢, 我張4呎牀變咗3呎牀啦! 好慘

另外今日小弟又要見人, 點知嚟interview個女仔, expect salary仲高過我,
應該係女人先對, 大我大約1個月, 不過個樣做得我啊媽! 仲要係有大陸口音,
冇學歷, 不過有5年會計經驗, 就馮這些expecet salary仲高過我,
心諗不如我俾埋我個位妳做啦! 妳見account clerk 之喎, 唔係manager喎!
問佢低d會唔會做, 佢諗都唔諗就話唔做啦! 咩出面咁好景啊
跟住同manager回報, 話個女仔唔得喎! expect salary好高喎!
manager俾咗我一個驚人的答案 -  
 你試吓去貼街聘啦!
呆咗.............冇反應, 跟住我講咗第二d野, 都費事答佢!
收線之後, 我大聲講, 搵人貼街聘啦!  同樣地.....冇人理我! 痴架

咁耐冇寫blog, 俾d好野大家睇
戲名: 人肉噴射機
級數: IIB (注意片中會有裸露片段)




3 則留言:

  1. 哈哈~~~~~! 個 video 笑鬼死人呀

    回覆刪除
  2. 真係好好笑,笑到我眼淚水都標埋!

    回覆刪除
  3. 我都要搵工喎,不如請我啦 ! 不如你試試找勞工處招聘,好似free架,不過就可能有好多不合資格的人都send比你們,至少唔洗貼街聘咁 !

    回覆刪除