Pages

2007年3月17日 星期六

擔心中...

今日我地公司的寫字樓同事全部都比人事部同事叫左去傾計
當我入到去時就同我傾下現在的工作做成點呀?有無d乜野困難呀咁!
又話公司都知又多個人返工(即老闆娘個妹),個個都好擔心會唔會有人要比人炒,
佢話依家一定唔會囉!

之後就話公司最近接左幾個新客,會係4月開始就做嫁啦!
叫我地d人做好手頭上D野,因一做新公司的野開頭一定亂,要慢慢跟.
等d工作分配好晒,做順左.到時先至再ARRANGE寫字樓的人手問題!

攪到我好擔心我的蜜月旅行有無得去(講到到時好似真係會好忙咁)


我同老公都傾過3月尾我睇下請唔請到假先,唔得我都可能7月先去到旅行!
到時我的生BB大計又要推遲!


另外,講個好消息比大家知啦!高脂物體繼升左職後剛剛加左人工啦~~
當然我要沒收左D去啦(hehe...
)

放左工之後,就行左陣街,雖然無$但又買左件靚衫!又買左軟硬演唱會DVD比老公睇
(我對老公咁好當然回家叫老公支助我啦)
又係時候返學了!!今日學面部按摩(但因無按摩膏Anthony無得做)

昨日睇報紙見Mr. Steak有自助餐食麵好想去試下呢!(有無人去食過呀?)
P.S.老爺奶奶星期一上船玩,我同老公可以二人世界了,YEAH~~

2 則留言:

  1. 心想事成啦!!!!我返黎時都希望有手信(very important)&好消息

    回覆刪除
  2. 成所謂戀愛大過天,公司無理由唔比你放假去渡蜜月買手信比我哋架! 恭喜高脂物體升職加薪,更加恭喜小老婆又多咗收入,記得請食飯呀!

    回覆刪除