Pages

2007年3月19日 星期一

食壽司+面面按摩

星期日約好左入東涌去我阿媽到.
去之前我地就去左屯門市廣場食野
初初都諗住去Delifrance(係貴野個隻)
但去到又見無焗薯同碎蛋包食,仲要加一收費
於是就走左去第二間新開的壽司店試新野!!
間鋪叫 "北海道活壽司" 好在去到時都係
下午12:00倒,所以唔洗等位,D壽司雖然比元氣貴少少
但D壽司是特別在出面好少有得食的(特別是火炎種的壽司)
而且件件壽司是人手做唔係機做的.
特別低食係三文魚卷(2件勁大件)都係$12碟!


而我老公就食左個吞拿魚腩壽司,佢話勁好食(1件成$35碟當然好食啦!)
我地total食左10碟都係$180倒 (大家有時間都可以去試下!)


之後,我就走去sasa找面部按摩膏,好在比的找到,
都係$102有一大罐(可以同老公做面部按摩啦!haha...
)
行左陣街,就向東涌出發啦!!

去到東涌又無乜野做於是就同老公做面部按摩
(當然第一次做就差D,我會努力練習,等按摩到老公舒服到訓着為至
)

結左婚後...到最近,我發覺自己又肥返啦!!
連老公都話我塊面肥左,點算??我又要開始我的減肥生涯!!
(自己同自己打下氣先 : 努力,加油!!
)

點知到放工時,老闆突然攞住袋"蛋撻"返來,仲要每人食一個先比走
(心諗,第一日話要減肥的我....又要食!!係咪玩我呀!)
之後仲大鑊!!同老公出去食飯(因老爺奶奶上左船玩,無人煮飯)
去左Italian Tomato Cafe食dinner,仲要免加一
($68個set dinner有湯,麵包,意粉,大大蛋糕一件,餐飲)
唉!我當然受唔住蛋糕的誇惑....食左個set dinner
返到屋企立即抺下個廚房,掃地做下運動先!!明日繼續努力!!!

6 則留言:

  1. 你咁瘦, 大把quota啦! 使乜減肥呀?!

    回覆刪除
  2. 面部按摩膏係咩牌子呀?? 我都想買呀??

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年3月19日 下午5:05

    TO 小LIN子: 你都要小心d呀!婚後真係會肥嫁!! TO SASA : 我只係知係韓國牌子LATER我影左相再POST落新的BLOG比你睇呀! 我之前都去過卓越找過但d貨(睇個樣)唔係好得,所以無買到!!

    回覆刪除
  4. Thanks 曬!! 我想問呀你響工聯學化妝有d咩學ga?? 面部按摩係唔係都響工聯會學ga??  因為我都想學呀!!

    回覆刪除
  5.  SASA : 我係上工聯會的"美容班"上10堂(我無記錯的話) 我剛剛左3堂(1堂教分析皮膚. 2堂教洗面,磨沙.3堂教面部按摩.下堂教修眉同畫眉) 個course都唔係好貴$370,但我乜用品都無(因later會教化妝,所以買左D化妝用品用具都 買左成$4XX (later如果你希興趣買D日霜,按摩膏.個miss都會比張list睇下D學生有無興趣訂) 上堂時工聯會會提供D洗面膏,收縮水.miss會比按摩膏,面霜你用的 (薄你地D人買嘛 )     這個就是我在sasa買的按摩膏(我在這website找到資料: http://www.beautyface.com.tw/goods.asp?id=174 Purity Olive Moisture Massage Cream 其實miss都下堂睇下我地訂唔訂佢個隻"薰衣草"按摩膏,但我想快D同老公做按摩, 所以先出去買!    

    回覆刪除
  6. thanks. 我諗住學呀!! 嘩!!原來有咁多野學 ga!! 不過我要等下期先有時間學呢!!

    回覆刪除