Pages

2007年3月27日 星期二

18蟹橫行buffet~預告篇

突然想起....結婚後,晒完D相啦!
但係我老公佢到現在都未比相佢D朋友.


仲有一個朋友借左個"石春路"比我地現新郎,
但當佢地走時又唔記得攞返喎!依家我仲放左係
公司(唔知個位朋友仲記唔記得有野留左係我到呢!)


而我D舊同事因最近都比較忙,約極都約唔到佢地.唉!!

今日我又去食好野啦!(對減肥中的我,的確係幾大打擊)
食乜??去美麗華酒店食"18蟹橫行"buffet囉.
仲要4個收3個人錢only,我地有7個人(一陣叫我細佬一齊去先)
今晚食完明日再同各位報告報告!

1 則留言:

  1.  個晚個自助餐真係唔掂,都無咩食,d甜品好少款呀,好失望囉!!! 下次等我問朋友借張卡去州際一齊再大拆過!!!

    回覆刪除