Pages

2007年3月4日 星期日

婚後第一日返學

今日我去返學啦!咪去工聯會上美容班囉!!
自問對化妝,美容無認識的我為了婚後唔會變做"黃面婆,於是決定去返學了
學費只是$370有10堂每堂1.5小時
(唉!!不過要買化妝工具同用品又要比多成四百幾元又要lunch食多幾日$10碗麵呀)
在我去返學前,我去左圖書館睇書!點知Anthony又估到我去睇D置業家居同孕婦書!
乜都比佢估到,都唔好玩的!!
而最近我們都開始plan定4月尾-5月頭的"西歐蜜月旅行"
可是....Anthony仲未儲到佢自己個份的旅費!
到時佢唔去我仲可以自己去識D靚仔鬼佬.好呀!Yeah~~(期待中)

3 則留言:

  1. 嘩! 西歐 正呀!記得影多啲靘相返來睇呀!

    回覆刪除
  2.   情人節快樂!!

    回覆刪除
  3. 妳就好啦~有得同老公仔去西歐旅行!(我想我老公同我去,但係佢公司好衰咖!無大假個d咖~)學化妝我早幾個月前都有諗過(我老公笑我第一次見我時,個妝濃到好似黃夏惠咁 ),但我唔知道邊到有d學化d出街基本d那些班~所以最後不了了之!

    回覆刪除