Pages

2007年3月15日 星期四

試飲 - 零可樂


今日反工又係超多野做, 下午唯有買個車仔麵反工司快快趣食完就開工啦,
順便去7仔買d野飲, 入到去見個肥仔係到食魚蛋, 個樣好似好enjoy咁,
不過魚蛋我冇咩興趣, 都係搵野飲先, 搵啊搵, 忽然眼前一量, 見到隻新可樂喎,
我這個超級可樂迷更係即時睇吓咩料啦! 完來又係diet coke, 仲要係咩到zero 既
diet coke, 本人對diet coke非常冇興趣, 極難飲, 不過話哂都係新野啊, 試唔試好呢?
心大心細之時, 個肥仔走埋嚟我到, 心諗我唔食魚蛋架喎, 望清楚d佢手上既唔係
魚蛋係柸野飲, 佢既然請我飲喎, 嚇得我啊! 一望之下完來係我心大心細想試的
零可樂, 死肥仔啊竟然咁知我心意, 完來佢係PROMOTER,好...就試吓佢, 都ok喎,
就係咁買咗兩支啦!

試後感:  基本上你要求唔高的話, 係同正常可樂有90%似
               如果你有小小要求的話, 你會覺得似麥記擺咗好耐個d可樂
              之於我這個可樂迷就覺得冇咁甜囉, 小d氣囉, 不過飲完之後數秒又有我
             最唔鐘意個種代糖味, 不過我都比70分啦, 小ok架!



5 則留言:

  1. 正所謂快人一步理想達到,我有幸上次在澳洲五星級的家試過飲啦。我覺得同diet coke差不多,唔甜之餘又好似飲有色的air咁,本人都係鍾意飲原味的可口可樂,特別係支裝。

    回覆刪除
  2. 我噖日都買咗黎飲呀!! d 味真係好似 diet coke 呀,都唔好飲嘅!!

    回覆刪除
  3. 我尋日都飲左, 唔好飲既 . 好似有好多氣既diet coke甘 鳳凰

    回覆刪除
  4. 澳洲舊年已經有,鍾意試新野的我又點會放過呢!!!對我野講只不過係試下,因我都唔鍾意飲汽水 .

    回覆刪除
  5. 零可樂, 當然唔可以同真可樂比啦!  不過同DIET COKE 比真係好飲咗喎

    回覆刪除