Pages

2007年3月22日 星期四

羊咩咩又買股票

唔知各位最近有無抽新股呢?
我Lee隻羊咩咩繼上次抽到"果汁"之後,今次又抽到"中國糧油"
(而我老公都有抽但就抽唔到)
上市前一晚我先問老公個股票號碼係幾多號

(當然我又比老公話我乜都唔知啦)


而我當然昨日上市第一時間放左啦(都好好彩我放時是高位)
扣左手續費都有成接近二千大元的進帳

回家後就比老公追問我幾時換個部手提電話...
又講左句 :
你唔買我送比你啦(我知佢係講下個d)!
我就回應佢 : 好呀!等左你LEE句說話等左幾久呀!
之後佢就話 : 我都係講下遮,唔洗咁認真!
就係咁,即係都係要自己比$換電話!


另收到美麗華酒店比我的EMAIL有新BUFFET
有我最最最鍾意的蟹呀~~

好!等我LEE隻羊咩再出擊抽3G新股(當然我都係唔知個公司名啦)
抽到有$$就可以去食了!!


而我老公最近唔知攪乜成個星期日日都係到
嘔胃氣(都唔知佢係咪有左),叫佢睇醫生又唔去,
真係佢激死!

1 則留言:

  1. 靚靚小老婆: 玩股票會唔會好危險呀??成日聽人講親股票既野都唔係咩好事! 但係靚靚小老婆妳好勁呀!次次都有錢賺~好佩服妳~

    回覆刪除