Pages

2007年1月30日 星期二

婚禮全面睇 - 行禮後篇

去到註冊處, d親朋戚友從四方八面咁出現, 一齊都準備就諸, 首先同註冊處d人準備一下
d手續, 跟住我老婆就去補補妝咁啦! 過了十分鐘左右便開始行禮, 心情並沒有特別緊張,
可能之前做過幾次兄弟啦! 一齊都駕輕就熟, 並冇蝦碌事發生, 本來都以為自己當時會好感動,
但係都冇發生到, 一齊都進行得好順利, 順利到自己都不相信! 
完成後大家就開開心心咁去影相, 就在此時, 側面d人叫我快d睇吓過邊啦!快d睇啦!
心諗有明星睇啊?  定係有靚女裸跑啊? 一望之下真係不得了! 個嘴當然係" o " 咗啦!
其他人一定同我一樣反應~!  我見到的其實只係一個新娘, 不過佢的衣著就十分特別啦!
不是十分靚, 不是十分sex, 而是十分"娘"! 有幾 " 娘"? 大家望望我所晝的就知道, 我並冇
特別誇張, 真係有9成似, 條衫真係咩style都冇, 就係得條紅色絲帶, 心諗~~佢打功夫架?
攪咩啊? 佢老公唔知會點諗呢? 係我的話一定係過日笠個紙袋先出街!
睇完功夫新娘之後, 大家就再影相啦! 影咗個多鐘之後就去酒樓了,
這part留到下次先講啦!















3 則留言:

  1. 場地佈置得很漂亮呢....

    回覆刪除
  2. 邊度嚟架??個地點呀??

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年2月10日 晚上9:28

    我在尖沙咀新世界中心的伊甸園註冊嫁~

    回覆刪除