Pages

2007年1月24日 星期三

婚禮全面睇 - 行禮前篇

最初同老婆討論婚禮時, 佢極道堅持要去酒樓食lunch, 我咪解釋俾佢聽
我做咁多次兄弟都未同過新娘食飯, 有d因為覺得條衫落街痳煩啦, 有d因為唔夠時間換衫啦,
但係佢都十分堅持, 咁我未又佢囉, 事實最後佢都冇得落街食, 呵呵因為化妝師話同佢
從新set 個頭同化個妝, 時間足足用咗個半鐘, 我預計既食飯時間都係一樣個半鐘,
跟我個schedule又係一樣, 我都覺得自己好勁! 個時基本上我係係屋企部住老婆set 頭,
但係原來我班兄弟係酒樓好鬼緊張, 因為個時已經1:30 而注冊時間係2:40, 要由東涌出到
尖沙咀得唔得架, 大家都係到擔心夠唔夠時間架? 冇得擔心架啦, 出發啦!
咁我就坐住名貴的奔馳(benz),以極速奔馳於高速公路公路中, 到達尖沙咀才2:10,
但係就有D擔心兄弟姊妹架車, 佢地雖然都係坐住一架有名氣的車 - 三菱小巴一大架,
司機都係以極速奔馳, 不過極速係極安全的70KM/H
完來佢架車比公司鎖咗速度, 快D都唔得啊! 最後都係遲我地10分鐘左右就到啦! 可以去行禮啦!
順帶一提, 我地個有型司機係奔馳中又再之顯示佢的pro, 佢只係講咗一個電話, 好cool咁講:
黃生(冇尾音架)
係......
5場6, 7場8
跟住就收咗線
嘩, 連落馬欖都咁pro! 好野!



沒有留言:

張貼留言