Pages

2007年1月17日 星期三

婚禮全面睇 - 遊戲篇 II

上次講到點解班兄弟係到苦笑, 其實係望咁我玩咁另一個遊戲,
斑兄弟一定心諗好在冇我份玩啫, 其實個遊戲好簡單, 將隻腳放入一個戴滿冰的盆
入面, 再用腳指挾D糖出來, 可能我正在熱血的關係, 一D都唔覺D冰凍, 起勢咁挾D糖,
相反我另一個兄弟可能凍到腳指都僵咗, 挾到抽筋都挾唔到
 另一個遊戲係要D兄弟抽一樣物件, 之後要跟這個物件親吻
第一個係抽到一條UNDER, 睇佢個樣就知道佢好LIKE這條UNDER啦! 應該送反俾佢留念

第2個係抽到隻人字拖, 都冇咩野, 佢都好ENJOY吓! 不過得單拖, 唔好意頭,
而這位兄弟現在真係單拖冇女友, 各位女士門 如果想認識這位靚仔的話, 可以留低妳地的
電話, 我地會搵專人聯絡妳!

 
第3個最BAD LUCK的兄弟係抽到 "CREAM" 最後姊妹門好興奮地將D CREAM
"達"落佢反面到, 全中 真係要多謝這位兄弟另我避過一劫!
 順帶一提, 這位兄弟都未有女友, 如有興趣者, 留個言吧!
如有興趣者多與一名, 我們會以抽籤形式送出兄弟!
 
最後壓軸的當然係我啦! 我抽到的係一推"糞", 仲係由廁所擦 "了" 出來的糞,
 而且係"糞"中最核特的品種 - "蘭思"
色澤形態感覺都與真的"糞"冇分別,  加D味就真係PERFECT, 最後我與這推接近PERFECT的糞
影咗張相就玩完這個遊戲啦!

最後一個遊戲係找兄弟抱住我, 再行石春路, 之後讀愛的宣言, NOTHING SPECIAL
所以唔講啦!
當大家以為過關之際, 大家都忙了手上的貼紙, 大家都開始膽心痛唔痛呢?
哎呀!  完來一D都唔痛, 但各位兄弟都好識做, 唔想另D姊妹門失望,
所以大家都做吓戲扮吓痛咁啦! 之不過, 有一位兄弟並冇做戲, 唔......應該講佢做咗另
一場戲, 是關佢手毛超多, 異與常人, 當我望住D姊妹幫佢撕張貼紙時, 我都覺得痛啊
但佢堅持住, 並沒有慘叫, 也沒有講好痛,眼角亦未見有淚水, 大家望住張貼紙都嘩然,
超多手毛啊!

 

下回預告: 玩完遊戲之後更係到奉茶啦, 不過好鬼悶 - SKIP, 講吓停車場趣事同個司機有幾形啦




1 則留言:

  1. 哈,d games 都幾得意喎,等我4月8日結婚時參考吓

    回覆刪除