Pages

2007年1月23日 星期二

高脂物體的第一次

話說公司要請人喎, 請人就更係要interview啦, interview就更係要搵d高層見架啦,
但係manager竟然叫埋我入去一齊interview喎, 嚇得我啊!
一開始仲要我講先, 因為係second in 關係, 都唔知講咩好, 最後都係問番佢之前做咩啊?
點解要走啊? 條友一定心諗又問, 玩野啊! 跟住我又講吓我地間公司有咩做咁啦!
跟住manager叫我講吓間公司有咩福利喎!
福利? 咩公司有福利架? 我有冇架? 我都唔知喎! 我謂一享有個的福利未係結婚時個$800利是同
5日婚假囉, 唔通要我同佢講? 最後我都講唔出, manager就幫手講咗幾句, 完來長短周,
7日大假, 放勞工假, 雙糧, bonus就係福利啦
就係咁我的第一次就完咗

3 則留言:

  1. 婚假係未勞工處定架?

    回覆刪除
  2. 幾時開始有長短週架??

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年1月25日 下午1:52

    注意這篇是由高脂物體寫的, 不是由高脂物體小老婆寫的 啊小老婆到現在還是個個星期長周 至於婚假係公司福利, 勞工處並冇規定, 所以高脂物體小老婆就一日都冇啦

    回覆刪除