Pages

2007年1月29日 星期一

一輝Annual Dinner再報導


本來今年真係唔係好想去annual dinner , 一來已經去咗幾年, 二來仲要食中式自助餐,
但係老婆又好想去喎, 咪去囉!

去到酒樓已經鬼咁多人, 點知預先編排好的位都俾人坐埋, 搞咗一輪, 都叫做有位坐, 但係
我們親愛的同胞已經好似餓狼咁搶啊! 殺啊! 可憐的我地連餐具都未有, 咁我地就好自助咁
自己搵餐具啦, 好, 終於搵到啦! 準備搶啊!  出到去發覺比想像中好, 仲有好多野可以搶,
但係行咗個圈, 我只係搶咗一碟介菜(好大碟架, 諗住清清地食吓齋算啦)同一個蛋tat, that's all!
點知碟菜超咸, 怪得之俾我搶到啦! 即是話我只係得個tat可以食吓! 諗住去行多轉啦,
點知就在此時, 老闆竟然出嚟講話(講吓d開場白咁啦), 咁未乖乖地坐係到聽吓囉,
但係完來只係得我地香港個幾圍乖乖地, 其他同志門仍然係到殺啊! 跟住又要幫手舞台劇喎,
連食都冇得食, 好慘!
好在表現完之後d  餓狼已經食飽咗!又好彩地仲有好多野食, 都可以食得飽飽地
(不過都係d抄麵之類)!
跟住去到浴足又係好慘, 同我按腳過個女仔係到勁"遼"我, 又話我得意, 又話我耳朵小, 咀小,
跟住又話我唔似咁老喎, 最恐怖話我似韓國人喎, 攪錯啊我有雙眼皮架喎, 勁起上嚟三眼皮都得啊!
 點會係韓國人啊! 好彩我老婆係到, 如果唔係佢一定問"先生要唔要特別服務啊?"
第二日話說我要開會, 入到去見個broad寫住"西點xx"....,
整餅? 唔係啊! 咁好玩, 叫埋我老婆一齊玩開心d喎!
完來西點xx係一間管理學園的名, 佢地搵人嚟同我地上咗一個management的course!
由於我國語有限, 雖然昨晚跟按摩女郎講咗好鬼耐國語, 但仍然唔知佢講咩鬼,
仲衰個開會, 好彩講得超快, 不過都成個半鐘, 最後係一篇熱烈的掌聲中完成, 跟住食埋餐飯
就可以見反老婆啦!好嘢



沒有留言:

張貼留言