Pages

2007年1月11日 星期四

婚後的生活 - 高脂物體篇

婚後的日子其實轉變都不是太大, 完全沒有改變當然不會啦
最大的改變當然多左個人係身邊啦! 咁有咩唔同??
唔同的咪係夜晚悶左, 未結婚前食飽飯就走入房, 上網 打機 睇戲 (唔係4仔 )
但係我老婆係一個超鍾意上網的人, 我極懷疑她患上 - 上網渴望症
(病症係每日都要上網, 唔上網唔安樂, 每次反到屋企就第一時間就要開電腦, 比去廁所更重要)
係咁的情況下, 我就變左一個孤兒仔, 流落到谷底 , 每晚都要諗下做咩好, 好慘!
最慘的就係每晚的指定動作都冇得做, 就係同袁小姐講電話,
以家佢同我一齊住, 就冇得講啦, 可能第日悶得極點時, 會係廁所打個電話俾我老婆同佢講
"hi 好耐冇同妳講個電話啦, 同妳傾下電話呢"

仲有樣野要講, 就係發覺我老婆真係訓得好"淋" 有晚訓訓下一個大轉身, 隻手唔小心打到
佢個頭, 都好大力架, 但她竟然冇反映, 咁我咪再訓囉, 第二朝問反佢, 佢真係係完全唔知咩事
真係好野!

沒有留言:

張貼留言