Pages

2007年1月25日 星期四

新BAR的睇法

話說之前咪買左大量既 " BAR " ,點知今日睇雜誌見到我最鍾意的WACOAL會係
銅鑼灣sogo開倉了!!仲等我買左咁多BAR現在無得再買啦!(失落中....
)

謂有等下一次開倉先再睇啦!!上星期着左D新BAR,我老公望住我睇到眼都突
之後仲話 :
"嘩!唔洗咁誇呀!我覺得對導彈依傢對住我,我睇唔慣呀!!"
我就回應佢 : "係呀!對導彈依傢準備射過來啦!"
所以話買左新BAR又有另一種感覺!

4 則留言:

  1. 係 BRA  唔係 BAR  BAR 即棒,條;(長方或橢圓形的)條狀物 閂 橫槓沙洲,沙灘槓 代表軍階的橫槓 酒吧;小吃店;櫃臺【音】小節,(樂譜的)小節線 法庭;(法庭的)欄杆 (常大寫)律師業;司法界[the S][G] BRA 即奶罩也 最緊要正字

    回覆刪除
  2. 你好啊 想問.響邊開倉日期係幾時呢

    回覆刪除
  3. 高脂物體Family2007年1月28日 晚上7:32

    係銅鑼灣sogo 9/F (31/1-6/2)

    回覆刪除
  4. 嘩, 你講野都幾直接o下

    回覆刪除