Pages

2007年1月19日 星期五

高脂物體小老婆的煩惱事

事原係咁的....前幾日落雨天想洗衫,點知比奶奶快我一步
(唉!!

洗唔到衫都算啦!最大鑊係我D BAR就來無得着)
於是,昨日決定放工唔OT走去睇下D BAR啦!
去到荃豐中心入面咪連住左幾個商場的.
行下行下見到間買BAR的鋪頭咪入去八下囉!
(當我決定左入去的時間就出事了....)
入到去當然係試BAR啦!而鋪頭D人亦都好professional,
如果你唔mind佢地亦好樂意幫你睇下個BAR適唔適合你!


而鋪頭D人亦介紹左我一款"思薇爾的BAR"
而我試左都覺得幾好喎!!而鋪頭D人都係着緊佢介紹比我個隻BAR                     
  (仲即時比我睇佢個BAR添!!)

咁我咪買來試下囉!!                                                                                                         
(而價錢就成3xx/個....買幾多個我就唔講啦!以免嚇親大家就唔好啦!)
正當我比完$$肉痛之際!心裡亦同時安慰自己,一般BAR都會着1年先換                  
而且如果着左個型靚左都值呀!
當我回家時就同老公講,我買左"BAR"
而佢又無乜反應比我,又唔興奮,攪到我好無"引"

   


(結婚又洗左好多$,之後又同我brother去旅行,再之後又要同老公渡蜜月,
而且我又係一個天生購物狂喎!!)
當晚我亦下定決心找"Part Time",希望可以幫補下!!

如果各位有好介紹都可以話我知嫁!!(part time只做星期六下午,日)                         

到今日下午食飯時,我D好同事又再開始佢地的"升脂,升磅"大計了!!
食左個雲南米線之後,有個女同事去買多個"菠蘿油".                                               

 而另一個男同事買左"3個豆沙燒餅"
買左之後就好滿足咁一路行一路食!                                                                       

   (當然我無食到啦!!因我已經係高脂嫁啦,再食會爆燈嫁)

3 則留言:

  1. 高脂物體Family2007年1月19日 晚上7:45

    冇估錯的話, 妳應該係講這句   "升脂,升磅"大計   好好笑啦! 笑! 好笑! 真係好好笑喎!           哈    哈    哈                                                               by 高脂物體

    回覆刪除
  2. 高脂物體Family2007年1月19日 晚上8:11

    唔係呀老公!我話好笑個句係 佢又無乜反應比我,又唔興奮,攪到我好無"引" 我覺得自己寫到LEE句已經好勁

    回覆刪除
  3. 哈 原則上 : 女性係有先天 "購物狂" 買"bar bar" 已算得上係一樣實用嘅野. 所以買多幾個貴野都無所謂啦

    回覆刪除