Pages

2007年1月5日 星期五

高脂物體有新hi-fi啦

首先要講的係近排好多friend都同我講你打d野好好笑喎, 多謝大家支持, 多謝
不過................我今次我打d野一d都唔好笑架, 大家不要失望喎

今日我部新hi-fi終於送到黎啦, 好開心咁裝好左, 試左兩隻歌就冇得玩啦, 好慘!!
因為今日係"賭場風雲"大結局, 係我開始裝的時候啊媽已經話9:30做大結局啦, 當係明明平時佢話
"套野悶死人啊! 轉台!" 點知今日死都要睇, 唉!!  不過我老婆都要睇, 謂有讓路啦
 這套hi-fi應該都係我最後買俾自己的玩具, 要同培養好d感情先

跟住我又被迫地講一個笑話
這個故仔又係我老婆要我寫, 我自己就唔識笑啦, 如果大家識笑的話, 恭喜妳, 妳已經擁有做大笑姑婆的天份, 加以訓練, 應該可以笑死自己, 恭喜恭喜!
好! 故事正式開始, 地點 - 老婆公司, 時間  - 唔知, 人物 - 老婆, 公司電腦人, 同事abc等等
本身公司D女同事個個都話要減肥,但過左都好幾個月.....不但減唔到仲要有增磅的情況出現
話說電腦人好好人, 請大家食吉白利朱古力餅,
跟住同有個女同事同電腦人講:
我已經肥嫁啦!你仲請我食D咁o既野!
電腦人回應 : 我助妳快D升仙啊 <----(笑啦大家, 笑位黎架), 完啦!!
到今日高脂物體小老婆又去左買"熊仔餅"請同事食
之後又同D同女事講 : 今日到我助你一把啦!! (可以早D升仙)
我又比野電腦人食, 電腦人又話 : 我又加入左升仙行列啦!!
我當時呆左3秒, 咩啊, 升咩仙啊, 要笑架?? 真係笑唔出喎, sorry!!
跟住更慘的係: "老公, 快d幫我寫啊, 記住寫得好笑d啊"
自己都唔識笑, 仲要寫得好笑d, 唔好玩啦! help
                                                    by 高脂物體

3 則留言:

  1. 哈哈~~最尾幾句就係笑位喇

    回覆刪除
  2. 你寫野真係好好笑 可能件事本身唔好笑,但比你寫就變得好好笑

    回覆刪除
  3. 就係因為有咁既本事, 以家次次老婆都叫我幫佢寫blog, 好慘

    回覆刪除