Pages

2007年1月20日 星期六

婚禮全面睇 - 回門篇


玩完遊戲奉完茶之後剛好10點, 跟我個schedule時間按排一樣, 咁之後就反男家啦!
當花車駛到我面前, 望咗兩眼都覺得架車幾得喎, 架車又新又清潔, 跟住司機步出嚟,
嘩! 好形仔喎! 一頭白銀色的頭髮, 廷直的西裝, 總之一望就知道佢pro啦! 佢俾我第一個
印象就係日本d的士司機, 帶唒白手套, 俾人鬧到隻狗咁 都笑笑口點頭個d呢! 勁似!
第二個俾我的印象就係佢後生個時一定迷倒不小少女又或者以家都仲可以迷倒不小師奶,
又好想問佢, 你有幾多個二奶啊?? 總之覺得佢唔係情聖就係情場偏子之類啦!
跟住原途都有望吓個司機又發覺佢好似一個人, 就係圖中這位啦!

係唔係好熟口面呢? 佢就係前任日本手相小泉純一朗啦! 唔係講笑, 真係有7,8 成似!

到達我屋企附近後, 因為要等保安員開啟消防通道才可以將車駛進, 咪停車係到等囉,
可能後面架兄弟車並不知道情況, 而且等候的時間都幾耐, 所以有位好樂於幫助他人
的兄弟一聲不發便上前向停車場職員問個究竟, 叫都叫唔住, 場面都幾攪笑, 不過都要
係到多謝這位兄弟的幫忙!
順利地反到屋企, 見到啊媽, 嘩! 鬼整佢化到個妝幾 "行" 啊, 好多friend事後都同我講
妳啊媽駛唔駛咁誇啊!? 妳啊媽個樣好惡啊! 今次真係"掉假"囉!
再一次跟原定的schedule時間完成奉茶, 好順利啊!



1 則留言:

  1. 其實我都唔係好記得你媽咪個樣, 反而你阿爸個樣就有印象, 因為你同你阿爸好似樣 ~

    回覆刪除