Pages

2007年1月4日 星期四

婚禮全面睇!(預告編)



登!登!登!登!!
好久無寫野了.....又係我高脂物體小老婆出場的時候啦!!
係呀!!首先我要報告由下星期開始(每星期二集)
會由我老公Anthony(
因佢比較攪笑,所以由佢負責)
同大家直擊Angela & Anthony 的婚禮過程



(嘩~~好期待呀!)
不知不覺已經在新居住左大約1個星期多D...
等我講下今日係新居的事啦!!(我就覺得都幾奇人奇事,唔知大家覺唔覺得係..)
話說我在1/1買左袋嘉x麥包(共8片),咁2/1食左4片,到今日我又食麥包時...
阿老爺,奶奶 (仲要係2個一先一後問我),D包開左仲食得嫁?硬唔硬嫁??
我聽完真係比吹到"啤"一聲! (但D包其實只係我一個人食only)

 




4 則留言:

  1. 恭喜!!你好靚女呀~ 新娘子真係特別靚過人架

    回覆刪除
  2. 恭喜!!!我比較鐘意你第一套

    回覆刪除