Pages

2007年1月14日 星期日

元氣好食!!

星期六放工同左D同事去左荃灣唱K!去到個時已經下午2點唱到成5點倒先走!
只是比人頭費同每人加多$18食lunch,免nuts添!!(好低呀!)
唱完K後我D同事話公司有好多野未做,於是就回公司繼續OT!!(好恐怖呀!)
我當然唔會咁傻返公司OT啦!!係都星期一先啦~~
之後就同老公去左行街街.....E~有D肚餓添!!就係咁,我地走左入元氣食了!!
去到元氣時,平時一定排晒大隊嫁!點知個日就無人喎!
坐左一陣我老公就見到.....OH~佢最最最鍾意食的大大籃"軟殼蟹"
再叫多個"三文魚頭湯".....食到最後見到有新野喎!朱古力布甸,當然要試啦!(唔!好味!)
我地總共食左14碟先走人!勁滿足!





點解會影d  A4箱咁奇怪?  點解屋企要買咁多A4紙??


其實上面個d唔係a4紙黎架, 係細細張的memo紙, 不過PACK到成個A4箱咁,
好鬼特意架, 記唔記得DOUBLE A 廣告入面個句"DOUBA A DOUBLE QUALITY PAPER"?
而我同我老婆個英文名都係A字頭, 如果第日生左個BABY的話, 我一定會指住我地個BB同人講,
"DOUBLE A DOUBLE QUALITY BABY"



2 則留言:

  1. 嘩....咁快講定BABY,咁又係、咁又係,有PLANNING係好的 。 起不是第日BABY個名都要有個A字行頭  

    回覆刪除
  2. 我老公都好鍾意食元氣既軟殼蟹手卷, 可惜近這個月我的咳嗽都未完全康服, 所以好耐無食啦, 見到你post既相真係好想食呀

    回覆刪除