Pages

2007年5月28日 星期一

詹瑞文的超低能 ~ 勁攪笑




又到星期日, 今日的節目不是普通的行街食飯, 首先我地食咗
個$55 的tea buffet, 對我這個不好甜品的人都覺得ok!
食物選擇並不多, 但有幾款出面都好小機會有得食, 例如
麵包布丁同菠菜蛋餅啦! 都幾好食架! 蛋糕都有好多款, 不過冇
得選, 排隊排到去時有邊款就食邊款, 供應亦相當充足, 唔駛搶!
之於味道都算ok! 冇咩邊款係難食! 我就食咗好多蕃茄仔, 係用攬
油煮過的, 幾好食! 我老婆就起勢咁食, 飽到行都行唔到啊!
以$55嚟講相當超值, 這個大家值得一試!
跟住我地去咗sogo行吓, 因為大減價的關係, 超多人啊! 不過我老婆
又發揮佢的shopping本色, 只要有減價, 勢必排除萬難, 搵出心頭好
我老婆最後買咗個playboy袋, 2百元多d就買到啦! 我估應該係半價呱!

跟住就去睇詹瑞文的男人之虎, 因為個tea buffet實在好飽, 我地連晚餐都唔駛食!
咁詹瑞文好唔好睇呢? 都幾好笑, 起碼好睇過林海峰! 不過有d野真係估
佢唔到, 例如佢都整咗段 "超低能, 勁攪笑" 的笑話, 不過唔知係唔係之前
林海峰講過, 冇咗驚喜! 最驚喜都係佢即場爆粗, 唔係一句起兩句止喎, 係
成段都係到勁爆粗喎! 其實我都唔知點解佢爆粗有咩咁好笑? 試想想你向住
你老婆/老公講句粗口, 即時離婚啦!  如果妳同啊爸/啊媽講, 家變都似!
又試想想妳同啊街市婆咁爆粗!  唔比人劈開幾十碌先奇啊! 但係詹瑞文爆粗咩?
妳又會笑到碌地喎! 仲要講得越勁, d人笑得越開心! 真係佩服佩服! 
睇詹瑞文唔係只係睇佢d笑料, 仲有佢的演技都係超勁, 扮咩似咩!
仲要係現場扮喎! 唔係拍戲喎, 拍戲唔ok 可以再ng嚟過啊!
不過美中不足係後半開始有d悶! 其實佢係想係過段表達d野,
奈何我這個低層次人士, 只係聽到佢爆粗識笑, d高層次野我就睇唔明啦!

by 高脂物體



2 則留言:

  1. 你地食0個個tea buffet係咪係北角電器道架?我d同事都有諗住去食架, 但係如果sat既話要book到6月中先有 另外我地都有去睇男人之虎呀, 不過真係有d失望. 前半場都ok, 下半場真係好無聊呀, 在場好多人都係甘講.反而我覺得林海峰仲好睇呢. 鳳凰

    回覆刪除
  2. 冇錯啊! 係電器道啊! 個名叫"wooden table" 值得一試, 訂位吧 但要記住一份錢一份貨, 唔好要求太多啊

    回覆刪除