Pages

2007年5月12日 星期六

Europe - 比薩指定動作





一早起身, 食過聞名不如見面的掟死狗麵包早餐之後
又再次起程了, 出到酒店見到架旅遊巴, 真係換咗第二架喎!
可惜地, 架巴士係我係歐洲見到第二樣衰個架, 第一樣衰就係
我地第一日坐個架, so bad
上到車都仲好d! 起碼夠清潔, 個位有大咗d, 最更要有冷氣啊!
算啦! 反正上車都係訓覺, 有冷氣有張舒服椅ok架啦! 都唔好
要求咁多囉!
今日我地睇的係比薩斜塔,落車後轉乘市內的公共巴士(free)
再經過3分鐘左右的步行, 轉入城門就見到比薩斜塔啦!
一望見斜塔並不興奮, 反而有一種奇怪的感覺, 咩感覺呢?
又講唔出喎! 跟住有個團友講: " 好假啊 " 無錯啦! 就係這種感覺啦!
應該講一d真實的感覺都冇,可能係因為這個塔與隔離的大草地同
d小攤販完全唔佩合有關吧!
第二樣奇怪野就係個個人影相都係同一個post, 即係點呢?
首先將雙手向右伸出, 跟住好似摸住d斜靈一樣摸住d野,
經導遊講解原來d 人係就位影到好似摸住個塔咁!
個情景都幾好笑, 應該影咗佢俾大家睇!
好! 睇住d指定動作相先啦!


 
跟住行咗一陣, 買咗d手信咁就完咗今日個行程啦!
 

大家睇清楚d, 個柸都係斜架
順帶一提, 今日終於有機會試到意大利的pizza, 特別好味咩?
唔覺! ok咁啦~~~
個意粉就~~~ 
 


4 則留言:

  1. Anthony, 雖然個指定動作人人都一樣,但都幾得意.. 另外,你好似無餐好食,歐洲的膳食那麼差嗎? Eliza

    回覆刪除
  2. 當年我都有做指定動作啊! 哈~~

    回覆刪除
  3. 我諗在現場睇到個個都係指定動作都幾有趣!睇到你張相,好似去咗世界之窗咁,好得意!

    回覆刪除
  4. 咁就一日?? 個指定動作點都要做下既,雖然好好笑

    回覆刪除