Pages

2007年5月23日 星期三

Europe - 巴黎自由行 ( I )

































食過一餐好一般的法國大餐之後, 小有地繼續行程,
不過都係自費活動, 先嚟一個價值40歐元的坐船夜遊巴黎,
初時有小小雨, 個個都係船入面慣慣咁坐, 後來停雨之後, 個個
走哂之船外睇野, 不過論景色只是一般, 香港夜景仲靚d, 不過都有
例外, 就係經過巴黎鐵塔時, 整座塔都有閃燈係到閃吓閃吓
跟早上看的情景完全不同, 當然係靚得多啦!
之後去另一個自費活動, 又係40歐元的巴黎鐵塔, 這個比較搵笨,
只係坐咗架電梯上到第二層望一望個巴黎夜景, 都係冇咩好睇,
有d到此一遊的搵笨感覺 加上勁大風同勁凍, 個個入哂去唯一
買手信的店舖入面! 我地好快就反落嚟同買咗d鐵塔仔做手信, 不過
要同佢講吓價, 平足一半!
終於去到最後一天的行程, 但係我地的行程表係寫住
自由活動, 我原本的想法係導遊會再arrange d 行程, 另
到今日都會繼續有行程不過可能要加d錢, 心諗這天一定跟大隊
架啦! 所以我之前完全冇plan過今日點樣去自由行, 但事與願違
導遊只係按排一架車俾我地, 帶我地到都景點, that's all!! 收費係
每位$60歐元 勁貴啊! 完全諗唔到佢收得咁貴囉! 更加諗唔到的係
大部份的團友都唔比導遊搵笨, 一於自由行! 而我本來都想跟大隊自由
行架, 不過我老婆驚唔識路, 所以都係join咗$60搵笨一日團, 而我為咗
離補我俾搵笨, 我 $1 tips 都冇俾個導遊  咁多次跟團都係第一次
咁做! 指定的導遊費當然都係有俾佢啦! 因為太小人join搵笨團的關係,
連埋我地得8個人, 所以導遊搵咗架8人車俾我地坐, 都幾好既, 方便d
停車, 首先我地去梵爾賽宮, 不過要自己排隊去買票, 我地分頭行事,
有d去買票有d去排入場, 點知都我地會合之際, 有個死鬼佬話我地打尖喎,
擾樣一論先入到去
 
個皇宮其實唔係好靚, 都係入去睇吓d文物咁, 有d似羅浮宮,
 而且我同老婆最喜歡的嘉勉圖又係到見到, 今次仲俾影相添, 一定
係假野, 另外入場仲包咗一個headphone, 可以即場講解番比妳聽d歷史
背景, 仲係有國語講架, 不過大家只係好留心咁聽咗頭兩段, 之後個d都
冇心機聽啦!
 
其實係宮後面仲有個大花園, 不過因為要另外比$ 所以都冇再睇囉!

 
未完架, 下次我會再講之後的行程, 包括係畫家村終於食到餐好食的情景,
我地又係香榭麗舍大道對住個凱旋門食DINNER, 當然唔小得遊LV總店的
經過啦!




沒有留言:

張貼留言