Pages

2007年5月9日 星期三

europe ~ 13小時爆肥之旅



係出發前, angela媽咪因為係做飛機餐的關係,
事先張揚咗我地今晚會食的飛機餐啦!
就係四塊雞肉再加塊番茄同一疊菜的三文治,
即時咩mood都冇哂, 未去到歐州已經要食三文治!
上到飛機隔咗陣已經有得食飛機餐, 不過d空姐俾咗張
menu我地, 仲有三個choice, 但發覺冇咗伯友的三文治喎,
最後我選咗一個xxx chicken w/ singapore noodle, 個名好鬼死
吸引, 打開蓋一望 ~~~超  好一個星州炒米,  真係想xxx個空姐,


不過都應該好食過伯友個三文治! 食飽就更係訓啦! 不過都唔係好訓到,
又隔咗兩三個鐘, 空姐又開始行動啦! 今次冇得選, 一望之下, 伯友個飽啊,
真係有架喎, 再數吓去, 真係四塊雞肉架喎, 再試吓去, 真係好難食喎
食完兩餐之後已經到達我地的轉機地點 - 多哈! 冇錯, 剛剛開完亞運會的
多哈! 機場當然好落後啦! 仲係坐巴士去番中央個種形式, 不過架巴士坐咗
成15分鐘先到轉機處, 應該係企到去先對, 離開香港先發覺香港有幾好!
等咗一個鐘, 終於可以再上飛機啦!
因為已經係早上5, 6點的時間, 超累! 不過都唔係好訓到, 訓吓醒吓之際,
空姐又出動啦! 其實我同老婆都仲好飽, 不過因為知道到達後就
去玩啦, 驚住冇得食, 唯有食咗先算啦! 幾驚辛苦後, 食完個餐, 好!
又訓過! 今次訓到啦! 不過應該訓咗冇耐, d空姐又嚟啦! 頂佢啊!
又食, 當我地係豬啊? 食咁鬼多餐比我訓個覺啦! 夠啦! 食唔落啦!

 
食要這餐之後, 終於到咗羅馬啦! 得救啦! 唔駛再食啦! 正式開始我地
的歐州之旅
 


p.s. 係飛機上睇咗套好戲, 好似叫"一個快樂的傳說" 真係幾好睇, 不過慘咗d,
未睇的朋友可以一看
有相睇啦(請到我的相簿) : http://hk.pg.photos.yahoo.com/ph/yyuenangela/album?.dir=/3a66scd&.view=t

2 則留言:

  1. 我無影飛機餐添,回程補影比你睇,不過我order的係素食餐。我飛十幾個鐘得3餐又無小食,你底好多喎!

    回覆刪除