Pages

2007年4月22日 星期日

虛驚一場

星期六眼眼勁唔舒適返左入東涌睇醫生,好在睇完之後醫生話無事,
先無咁驚!而且我又無去上美容班又無出旺角走左去吉之島買個大旅行喼!
(老公見我無得買衫勁唔開心,所以佢話星期日同我出旺角!Yeah~~)
而昨晚又詶得好好,所以今日旺起身隻眼先好D,但都仲有少少乾啦!


好啦!今日下午出左去花園街睇衫,點知去到老公話D衫唔靚一件都買唔到,
(已經行左1個鍾有多)....於是我又走左去旺角中心睇,好在最後都買到2件衫!
行完再去買mobile點知我想買的mobile無貨!只好等去完旅行先買了.
再掃落去朗豪坊行街,行到我老公頂唔住啦!只好坐mtr回東涌,
(因我約左屋企人今晚食飯呀
)


之後又收到個friend的電話話想我幫佢訂面膜呀!當然無問題啦!
我除左訂面膜之外,我仲訂左香薰身體嘖霶,peeling同眼膜(又無左成$500,好肉痛)
而奶奶仲要訂2支淋浴露(1支1000ml到時都唔知點攞返屋企)
而上星期五約左D以前公司的舊同事食飯,真係好久無見過佢地啦!
希望可以同佢地約多D出來見面呢~~

4 則留言:

  1. 你對眼無事, 真係放心晒呀! 雖然用左咁多錢訂美容既野, 但為左令自己更加靚靚, 唔緊要啦...哈哈

    回覆刪除
  2. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月23日 下午1:01

    咁開心哂,安心哂。 好彩毛蟲嫂唔駛用,唔好我破產都唔得了。 又有真人相睇啦,今次唔玩啦,唔好嬲唷。

    回覆刪除
  3. 哎吔,部電話買極都買唔到,等你旅行回來可能又有新款你更鍾意, 我仲未決定訂唔訂D面膜同浴露,唔知邊種好用,你地有冇好介紹?

    回覆刪除
  4. 我以前都有訂過彩豐行, 佢會送 超級多 sample畀你試用架.另外佢既沐浴好低, 原價$36, 但佢全部產品都係50%off, 仲要係好大好支wor, 有排用.以前公司訂親個個同事都會訂"借"糖沐浴露, 效果都幾好架~同埋西瓜味都不錯, 好香, 夏天用岩晒. 鳳凰

    回覆刪除