Pages

2007年4月11日 星期三

賺$大計

昨日同個friend傾電話,講下佢結婚的事!
佢話比我知佢復活節回大陸拜山,經過廣州去左個買精品的廣場!
原來個到乜野精品玩具都有得買,仲要平HK好多!
(平時D$10,$8精品係廣州買只係$1-$3,當然買得越多越平啦~)
攪到我同佢傾傾下都心郁郁想上去入貨!(可以上網賣比人)
之後我就越諗就越覺得有得做,我就忍唔住同我老公講: "好底呀!"
點知原來我老公已經訓左,嚇到佢成個彈左起身!
但最可惜係唔夠膽自己去,除非有人一齊去啦,否則都係空想!


3 則留言:

  1. 你要小心廣州的治安不係太好。  還好小心選擇貨品,因為有個同事在新年入貨於年宵賣,結果....損手爛腳收埸,因為佢都係無經驗。

    回覆刪除
  2. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月12日 下午5:15

    回小老婆妹妹:我一定會加油努力,快D好番,跟住做DJ毛毛蟲。 有咁既想法係好事,但最緊要小心點吧。

    回覆刪除
  3. 雖然係好抵!!不過一個人上去又真係危險左d!!

    回覆刪除