Pages

2007年4月19日 星期四

財多身子弱

正所謂財多身子弱真係講得冇錯
可謂財多呢? 因為我老婆又抽中新股(碧桂園)囉! 今年佢真係旺
到飛起, 所有新股佢有抽的都中, 大大話話都4, 5隻,
都夠俾一半歐遊的團費囉!
咁可謂身子弱呢? 老婆因為公司的工作有所轉變, 要處理新公作,
所以變得較忙, 累到佢今日9點鐘就訓咗
可憐的我, $有冇 累又有我份, 都唔fair的


by 高脂物體

5 則留言:

  1. 嘩!好勁呀又抽中。  下次比少少機會我哋抽中得唔得先。

    回覆刪除
  2. 又抽中新股? 可能是你帶旺她!

    回覆刪除
  3. 咁好!!佢旺咪即係你旺,冇計啦!!

    回覆刪除
  4. 我抽隻隻都唔中,你老婆真係旺

    回覆刪除