Pages

2007年4月27日 星期五

大膽預測

明天就係上機大日子, 早兩日多口同老婆講金價會升穿700美元,
老婆話唔信, 叫我係個blog寫喎!
好啦! 寫啦!
點解金升? 因為美國股市會跌囉! 資金自然會走向債市, 金市!
股市點解會跌? 我諗得好簡單架! 冇理由日日創新高架, 總有跌個日架!
香港股市又點? 一樣啦! 跌啦! 不過創一創新高先, 再跌!
點解香港又會跌? 因為大陸股市跌囉! 仲會大跌1/3 我估!
點解大陸會跌? 因為大陸話唔會加息囉! 我覺得搵鬼笨!
打死都唔信! 一定有d野!
有心機睇完這段野的朋友, 大家放心, 以上講的野都唔會成
為事實, 因為本人極其黑仔, 新股抽唔到, 六合彩唔鬼中,
所以話哩大家放心投資, 唔駛理我
但係高脂物體小老婆又抽到中信銀行,你地又抽唔抽到呀?

3 則留言:

  1. 希望你地既 honey moon 玩得甜蜜又開心啦

    回覆刪除
  2. 你地好sweet呀~~好羡慕你地兩公婆咁煙引呀

    回覆刪除
  3. 好羡慕你地咁sweet呀

    回覆刪除