Pages

2007年4月1日 星期日

剛剛收到普遍話考試成績

昨日去返學學化妝啦~~但我自己就覺得都幾難由其是畫眼!
一回家連我老公都未睇清楚我個妝就已經比我落左囉!(真係睇唔慣自己化妝個樣)

我上年自己一個去左普通話專科學校報讀普通話課程(當然是報可以政府資助個course)
而點解得我一個人讀? 因為我老公懶囉!
讀左都成年嫁,直到上年12月去左考試(普通話水平測試)
要等成4個月先有結果!直到今日回東涌做facial,回家收信見到香港中文大學寄左封信來.
好緊張呀!唔知合唔合格呢??
睇到封信的成績係......"合格"呀YEAH~~~
當我將個消息話比我老公聽時,佢就話覺得無天理,無理由會pass個考試!
次次我讀書考試pass佢都係咁講的,佢唔底得之嘛!
好等我攞返D$$去旅行就無咁傷啦!later再睇下仲可唔可以再claim多次先!
(因我今次claim$4xxx....only)如果可以再claim就報英文or日本讀啦!
如果claim唔到就去平D的學校讀啦!

3 則留言:

  1. 恭喜你pass左呀! 要慶祝下呀....哈哈

    回覆刪除
  2. 考試合格, yeah , 真的替你高興, 繼續努力.

    回覆刪除