Pages

2007年4月2日 星期一

2個好消息,1個壞消息

等我講下今日有乜野好消息先啦:
1)唔知各位有無抽到新股呢(叫什麼1616)
我又抽到啦(呵呵~

)而我老公就抽唔到.
希望有$賺啦!又可以幫補下旅行嘛!


2)今日一早返到公司,我比左假紙(請28/4-8/5共8日大假),
而老闆娘都批左啦!明日我地就可以去旅行社報團了!

壞消息就係 :
1)老闆娘叫我去跟新公司的單同要過去了解
下我地公司同佢地公司點樣安排收貨/送貨的流程.
(有需要仲要我過去幫手,因我地有d倉同司機都會係個邊的)
仲話,到時有可能要OT嫁!!
咁我當然就同老闆娘講話我要4月尾請假啦!
佢都好好話批比我,但就話,如果我放假前順利跟得到d野,
咪無問題囉(咁即係,無論如何我一定要放假前跟好晒啦)



之後成個早上就走左去人地個倉了解下個運作,
好在聰明的我大致上都跟到!
只係如果有d特別野就到時再問啦!!
攪到我依家都驚驚地...(希望順順利利啦!)

1 則留言:

  1. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月3日 中午12:53

    放心啦,有智者咩都唔會難到的,一定順利去到的,毛蟲精神永遠醒過人。到時去旅行一定要影多D相回來公開一下唷。

    回覆刪除