Pages

2007年4月16日 星期一

又嚟BBQ

今次BBQ冇驚天動地的飛腸事件, 又冇奇事發生
不過都玩得好好開心, 因為有我最鍾意的踩單車,


地點: 大美篤   時間: 1:00
有人遲到就例排架啦! 今次D人大約遲咗40分鐘到啦,
不過難得心情靚, 冇所謂啦!
去到大美篤準備租車, 完來到今時今日都係要同D單車舖
講價, 真係老土, 由$50講到$40, 講耐D應該仲可以低D,
今次踩單車令我覺得自己變咗, 以前的我踩單車真係逢車過車,
有人過我頭咩, 踩盡最後一口氣都要過番佢頭, 不過這種情景其實
到講咁十年前囉! 今時今日的我都選番架大眾D的MOUNTAIN BIKE,
坐得舒服D 安全D, 速度慢D冇問題啦, 反正全程都係跟住老婆慢慢踩,
人地過我頭咩?過囉~~ 所以今次踩單車第一次俾個5歲靚仔過我頭,
望住個靚仔的背影感覺就好似話俾自己聽,
你老啦! ANTHONY! 有心冇力啦! 算吧啦!



踩完單車跟住去燒野食啦! 我咁耐都係在大美篤燒過一次野食,
點知今次又係去番過到, 真係整定, 上次重慶又係咁, 今次又係咁,
不過D野都OK好食同幾平, 每人都係65蚊

反到屋企已經11點幾, 點知老婆仍然興致勃勃地同我做facial,
點知佢同我攪成咁喎.................


(我都唔想嫁!返學個D是剛剛好,而去sasa買個D軟膜粉比上堂的多,
所以過左20分鐘個面膜都未乾,下次我會再試過,直到成功為至
)


p.s.見彩豐行D美容用品超低,下次買來用下先!
上網仲見D人話有好多野送添!!
http://www.choi-fung.com/spage.php




3 則留言:

  1. 幫到人等於幫到自己大家要開開心心,反對任何人抄人家答案作為自己答案,希望大家知識日日增~2007年4月16日 晚上9:56

    E.T外星人架到呀。 唔好同我第一類接觸,我重係想做毛蟲唔想做外星人。 不過有樣野好岩,就係租單車一定要講價,早廿年,講到十幾蚊一日重得,現在三十幾蚊都算係岩價。    

    回覆刪除
  2. 開頭係咁, 慢慢就預到份量.... 多嘗試就得....我精神上支持你!!!!!加油!!!!!

    回覆刪除
  3.  我之前講個間訂野就係彩豐行,真係幾平幾抵同多野送架,佢d面膜粉平均一包做一次剛剛好的,上次你買個包大包呀,如果再買的話就買2包做3次,可以係搽面膜粉之前搽一層薄薄既底霜,甘樣就唔怕俾個模抽乾d水份啦~

    回覆刪除