Pages

2007年12月27日 星期四

結婚記念之活動篇


其實結婚周年諗過好多地方, 例如威尼斯人, disley....
不過一一都俾小老婆reject咗, 好在仲有海洋公園未reject
最後決定去海洋公園聖誕全城hohoho
好玩到hohoho就冇啦
有既係被人迫到hohoho,同排隊排到hohoho

仲有d表演悶到hohohoooo....... zzz..............

一早10點鍾出門口, 11點幾已經到咗海洋公園容樹灣入口
公園入面已經人山人海, 入到去已經出現第一個晴天霹靂的壞消息

所有時間所有項目的門票已經派發完畢
吓! 咁我地即係咩都冇得玩, 點算啊?
研究咗一陣先發覺仲有得即場排隊, 咁都有d安慰

之後我地就轉過身, 見到條隊就排啦
真係連玩咩都未知排咗先算, 原來係睇冰雕

都幾ok,幾靚啊, 不過排咗成個鐘, 睇就睇得5分鐘
之後出到嚟已經1點左右, 有個冰上百老匯show 2點先開始
不過已經又有人排隊啦! 我地又急不及待又再去排隊啦
今次仲買埋lunch一路排一路食添, 今次好d等咗一陣可以
入去個場地坐係到等
2點鍾準時開show, 不過個show 悶到HIHI


之後我玩番平時過D普通野, 不過都每樣野排隊都排死人
最後我地只係睇哂所有既動物, 係一個GAME都冇玩過之下
連CABLE CAR都冇坐(坐巴士去正門再玩) 都要7點先走人



有聖誕老人餵魚






隻熊猫真係超得意, 玩倒掛



D MO仔幾得意


隻墨魚.........做剌身應該好正

離開之後, 小老婆為報答我既結婚禮物, 請我食咗餐飯
初初小老婆帶我去FOOD COURT入面食鐵板燒,
我見到個價錢 $9X, FOODCOURT喎, $9X會唔會貴咗D啊?
即時REJECT, 之後去咗MR.STEAK食, 不過仲貴,
不過我覺得貴得值囉, 話哂都結婚周年, 搵間氣氛好小小
先似樣架








9 則留言:

  1. 高脂食個個係 "和牛+龍蝦" 我都想食嫁!不過病緊無得食

    回覆刪除
  2. 好彩我揀左去迪迪啫,無咁多人。
    快啲好返啦,就嚟要迎接新一年。

    回覆刪除
  3. 你假期去實多人喇!樣樣都要排隊,見到都冇晒mood喇!
     

    回覆刪除
  4. 嘩, 一週年喇, 祝你地兩口子永遠幸福快樂啊

    回覆刪除
  5. 睇左你大部份ge blog, 笑爆嘴, 你兩位實在太搞笑
    [版主回覆12/30/2007 10:48:00]係我老公寫個D先至搞笑.... 我寫個D唔好笑嫁!

    回覆刪除
  6. 你地d幸福滿到瀉啦~~~羨慕死人呀~~~

    回覆刪除
  7. 話晒慶祝結婚一週年紀念,梗要食餐好D, 千祈唔好咁求其,
    都係你老公醒,咪第時小老婆你會後悔嫁!

    回覆刪除