Pages

2007年12月18日 星期二

可口可樂微型食玩+pps禮物

嘩嘩嘩
~~發生乜野事呀!!咁多可樂??














咪就係為左D模型囉!!


上次有得換都唔知miss左,今次一定要買到啦!!
我同高脂去左好多間7-11都無,返而屯門有喎!!
諗都唔諗即刻買啦~~(不過仲欠2盒,高脂星期一返元朗買喎)


不過最慘係連原味可樂都比人買晒!

(高脂只係鍾意飲原味可樂嘛)





個模型櫃已經無位
,又要整理下先
(上次買左部食物車都無執)
執完再影相比大家睇呀~~







剛剛收到pps既信,原來係之前pps推廣,

登記新賬單有機會得到kfc既雞2隻+汽水

小老婆total登記左2個新賬單.
點知就收到2張coupon,可以同高脂一齊去食囉






4 則留言:

  1. 嘩.....咁多模型, 之前仲有自己整既花花, 邊有咁多位擺呀!!?

    回覆刪除
  2. 可口可樂模型好cute呀,等我落街睇睇先。
    我同你一樣的野多都無位放,不過又忍唔住買喎。

    回覆刪除
  3. 我都換左一套啊!  而家成個雪櫃都係可樂呀

    回覆刪除
  4. 啲可樂咪有排飲?模型幾得意喎!
    PPS我係開頭申請,咩都無得送,依家優惠多籮籮。

    回覆刪除