Pages

2007年12月25日 星期二

回到結婚時的.......

2006年12月26日我同老婆係奧海城皇廷舉行婚宴

事隔差不多一年
係2007年12月24日我同老婆既然有機會重回舊地
當然主角不再是我們

我地變回一個賓客參加老婆個表哥的婚宴
今次當然俾上次輕鬆得多啦!
老婆仲同d親友打吓牌添
老婆其實係接力佢個輸清光既細佬
點知老婆坐落去同佢細佬同一命運
一餔牌都未食過
, 而不同的地方係..........
輸清光那個係我
其間台上叫男家親友影相, 不過台下既我地既然冇人理會
繼續決戰四方城, 殺啊

到坐埋位已經八點半有多囉
此時mc都係一貫咁講吓野, 介紹吓咁啦
不過mc有一句話嚇親好多人, 包括我在內
mc:  今晚係平晚夜, 如果大家可以的話,
        盡量留到12點鐘, 一齊倒數

第一時間既反應係..... 睬妳都傻, 食飽就走人

跟住到新郎講野, 佢好似騰騰震咁多謝阿媽, 阿爸
跟住到新娘就冇咁騰啦, 不過都係多謝阿媽, 阿爸, that's all
之後仲攪野, 請埋雙方的阿媽上台講野
兩個阿媽一定心諗:  咁大整古啊 衰仔

之後到咗尾段d姊妹話朝早d兄弟遲大到, 要罰d兄弟喎
不過玩用腳夾唔知咩野, 完全睇唔到, 失敗
之後玩玩吓又停咗, 話新娘要換衫喎
到咗11點半左右, 大家都走人囉
完全忙記咗倒數件事

當晚既回禮小禮物




上年小老婆試唔到既甜品, 今晚終於有機會試啦




6 則留言:

  1. 祝你們明天結婚週年快樂
    [版主回覆12/25/2007 19:38:00]個J小姐送左個咁大既病毒比我, 我結婚週年一定好開心

    回覆刪除
  2. merry christmas & happy wedding anniversary !!
    鳳凰

    回覆刪除
  3. 聽日你一定好忙同好SWEET啦~~祝你們結婚週年快樂呀~~~

    回覆刪除
  4. 恭喜恭喜!上年我都有影白兔仔呀。

    回覆刪除
  5. 以上一定是高脂打出來,果然形容得好攪笑.
    攪到我老公剛開完夜更回家,一入屋就見到有個傻婆對住部電腦大笑.
    多謝你們的BLOG陪伴了我一晚.
    D盞鬼公仔可在那兒找?

    回覆刪除