Pages

2007年12月26日 星期三

屯門UA試睇報告




屯門竟然開咗間新UA,我身為屯門人更係要第一時間
去睇吓掂唔掂啦


初時知道開UA都有D失望,因為佢D坐位同音響都比百老匯差
但試完之後我又唔覺太差喎










出面個裝修贏百老匯9條街, 個UA個字會不繼轉色架

跟住個坐位真係非常OK, 雖然唔係百老匯的大班倚
不過都相當大張, 而且比百老匯軟身D仲厚身好多,
總括此環節UA嬴咗個馬鼻
坐低之後發覺後排坐位比前排只係高小小
擔心會比人檔住, 但因為銀幕比較高此問題並不存在
而個銀幕更係直得一讚, 我地去既2院, 只係一個細院,
只得10行坐位左右, 但係個銀幕出期地大
不過我另一重視的環節音響就差小小囉
其實佢都唔係差, 只係唔夠百老匯好啫, 百老匯個低音震撼得多
真係BOOM到個位都震架





睇完戲之後同老婆行吓街, 今年商場個佈置都幾OK啊


因為小老婆都未病好, 行咗一陣就番屋企囉


不過走之前, 買個應節麵包番屋企食, 幾可愛

6 則留言:

  1. Yeah....今日係boxing day呀, 記得拆埋我呢份呀, HAPPY X'MAS

    回覆刪除
  2. 講得咁吸引,等我得閒都去睇睇...個門口先

    回覆刪除
  3. UA門口裝修幾靚喎!不過入到去屯門就遠D囉!
    係屯門市中心架?
    [版主回覆12/27/2007 11:58:00]係呀!

    回覆刪除
  4. 上次我經過UA入去行個圈,的裝修搞到我感到好暈,之後睇報紙先知原來係主題戲院~愛麗詩夢遊,不過唔講都唔知。  等我下次都去試睇先。

    回覆刪除
  5. 屯門個聖誕裝飾都好靚噃!
    小心身體啦!

    回覆刪除
  6. Hi Hi , 剛看了你對屯門ua的看法 , 多謝分享 ! 你的婚紗照拍得很開心呢 ! 但我唯一驚訝的是 , 為甚麼這樣稱呼你的 honey ?  「小老婆」這個詞似乎有點那個 , 相信你知道它的原意是甚麼吧 !!! 我這個路人給嚇了一跳 。不過 , 最重要當然是你倆也不介意啊 !!! 對不起 , 恕我直言 , 請見諒 !

    回覆刪除