Pages

2007年12月8日 星期六

病啦! 終於病啦!

高脂物體係生日那天開始,

日日大魚大肉, 暴飲暴食


終於有報應啦


肚瀉啦! 瀉到死去活來, 生不如死

仲全身發滾添


睇完醫生, sick leave 咗2 day

這兩天唔係訓就係瀉


唔係係張床就係係個糞坑到

食完藥都好似冇料到咁

d 糞不斷努力地 "向糞眼出發"


不過唔知係醫生勁定係咁q

食到最後一粒藥之後就冇事啦






4 則留言:

  1. 當係清清腸胃吧!

    回覆刪除
  2. 食左咁多好野之後要痾突 ,真唔抵...........嘿嘿嘿..............
    保重啊!!

    回覆刪除
  3. 陰公囉!有冇"茶"凡士林呀?好潤架喎

    回覆刪除
  4. 話時話,我一到12月就肥架啦,我都係不斷食,不斷的飯局....我生日未到已經覺得個肚脹咗唔少喇,睇來我都要小心飲食,因為...我唔想 "向糞眼出發"囉。
    Take care!

    回覆刪除